Silakan arkea osa X


Mun pravuureita on tää kenkien kanniskelu ja levittely. Lähettäiskös treenaamaan, lenkille tai jotain?

 Ai ei... No sit mä levittelen sukkii ja lelui möyryän niissä ja leikin itsekseni.


Sit mä tykkään ottaa lepoo tälläses siistis onkalos ja änkeän yleensäkkin kaikkialle mihin vois olla pienikin sauma mahtua. Onneks mä oon Silakka, niin mahdun aika moniin paikkoihin. :)

Sit me painitaan ja leikitään ton Keisarinnan kanssa. Välillä sillä menee hermo mun kanssa kun mä kuulemma oon niin rasittava. No ehkä välillä vähän koitan kerjätä verta nenästä, mutta kun voisin leikkiä vaikka kokoajan.... :D
Siitä mä tykkään tosi paljon kun Keisarinna alkaa hoivaamaan muo ja putsaa mun silmät ja korvat. Mä välillä yritän tyrkyttää itseäni, että se vähän hoivais muo. Se on kuitenkin Keisarinna, joten se tekee sitä vaan sillon kun sitä itseä huvittaa, mutta en valita, on se niin mukavan tuntuista.

P.S Menin ensimmäistä kertaa kokonaan suorat kepit tiistaina. Kuulemma oli tosi pätevä ja osasin hyvin. Muistankohan mä vielä seuraavalla kerralla, että miten se homma menikään?..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit