Pysyy siellä kuin tatti

Eilen käytiin vähän treenailees lähi kentällä. En saanut millään sitten Eldaa varastamaan kontakteilla, vaikka vedätin ja tein vaikka mitä kiusaa. Siellä se kökötti niin puomilla, A.lla kuin keinullakin. Välillä tein sitten nopeita vapautuksia ja  välillä jättöjä, mutten siltikään saanu sitä varastamaan. Kumma juttu. Voihan se olla että kisoissa musta huokuu vaan erilainen fiilis kuin treeneissä.

Ai että Eldan keinu suoritukset oli mageita. Nyt tulee perille asti täysiä ja odottaa kuitenkin kiltisti vapautusta. En oo kauheesti keinua viimeaikoina pysäytellyt edes treeneissä, koska oon halunnut siihen nopeutta. Nyt oon tosi tyytyväinen sen keinuun. :)

Otettiin myös sitä keppien avokulmaa kaukaa lähetettynä kovassa vauhdissa. No ei vieläkään vakuuttanut. onnistumisprosenttii ehkä 50. Vastakkaisella kädellä tyrkkäisy voimakkaasti kiertämään kauempaa keppejä auttoi, mutta jos olin itse sijoittunut vähänkään liian keskelle niin toka väli oli taattu. Tää siis kaipaa treeniä todella.

Otettiin myös putkeen ohjauksi eri tavoilla. Sylkkärillä ja pospäinkäännöksellä vääräänpäähän putkea, sekä vauhdista suht  suoralta linjalta väärään päähän. Tässäkin totesin että vastaisella kädellä sain sen sinne vääräänpäähän, muutoin mun pitää vääntää sinne valssia tai puolivalssia. En oo varmaa kokaan aikaisemmin käyttänyt vastaista kättä, mutta joissain asioissa on todettava, että kyllä se vaan toimii, vaikka kuinka vanhanaikaista ohjausta onkin. Mun kun ei tarvi pelätä että käyttäisin sitä liikaa, kun koko ohjaus ei tule tuolta takaraivosta ei sitten millään. :D

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit