kinusin joululahjat etukäteen ;D

Viimeajat olen istunut persiilläni ja tuijotellut näitä. Päässä myllertää hirveä tietotulva, joten näiden parissa tulen viettämään aikaani tulevaisuudessakin. :) Onneksi mulla on nyt aikaa hyvin perehtyä varsinkin tohon running contacts dvd:hen, kun vielä jokunen kuukausi menee ennen kuin pureudutaan Pihkan kanssa siihen ihan käytännössä. Se on iso haaste mulle itselle, että onnistutaanko. Sen riskin oon niin valmis ottamaan, koska mä oon niin vakuuttunut niiden toimivuudesta. Jos mahdollisuutena on saada koiralle nopeammat kontaktiesteet, koiran kropan joutumatta niin kovalle rasitukselle kuin pysäytyskontakteissa ja omaa rytmitystäkin helpottaen, niin miksi en kokeilisi. Aina running on/off:in voittaa. :) Ilmotin mut ja Eldan jo juoksukontakti seminaariinkin tammikuulle Nauravan koiran hallille Iida Vakkurin oppiin. Pihkasta kun ei vielä kovin paljoa hytyä ole vielä silloin, kun ei mene siinä vaiheessa vielä kontakti esteitä, niin aattelin ottaa Eldan, jos vaikka sekin vielä oppisi. :D Ymmärtääkseni siellä käydään vaihtoehtoisia metodeja opettaa juoksukontaktit, itse tosin valitsen Trkmannin metodin, mutta toivon saavani seminaarista vahvistusta tiettyihin juttuihin sekä pysäytys ja juoksukontaktin erotteluun. Myös muiden "ongelmista ja onnistumista oppii. saa nähdä päästäänkö sinne, kun kuulemma tunku oli kova.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit