serti :)


Oltiin tosiaan kisaamassa 23.3 ojangossa ja 24.3 Janakkalassa. Tässä ois muutama video Oangon kisoissa, joissa tuomaroi Allan Mattson. Ekalla hyppärillä oli 65 rimat, joilla siis ei olla koskaaan aikaisemmin menty kokonaista rataa. Oon treenannu niitä ainoastaan yksittäisinä esteinä, kun en oo viittiny talvella treenauttaa koiraa kylmässä hallissa niin korkeilla. Muutenkaan en viitsi niillä hirveästi Eldaa rasittaa kun se on kuiteski pieni maksi. Jokatapauksessa Eldahan pomppi niitä 65 rimoja ihan mallikkaasti. Muutama kolaus kuului, mutta rimoja ei tippunut. oonkin tosi ylpee pikkuisesta kengurusta. 

Itselläni oli vähän vaikeaa tuon rytmittämisen kanssa kun kuiteskin toi korkeus tiputtaa hieman Eldalta vauhtia pois. Nollahan oli ihan törkeen lähellä, mutta minä mokasin loppu suoran. Mielessäni pyöri vain että muista päästää koira edelle ja jäin itse köpöttelemään, mutta ainiin kyllähän se noi suorat putket kipittelee törkeen lujaa... Piti siis tehdä tokavikalle esteelle takaaleikkaus, koska päällejuoksua en uskaltanut noilla korkeuksilla tehdä. No huusin Eldalle Eteen, Eteen, sen sijaan että olisin ottanut sen muurin jälkeen haltuun. No koirahan teki niin kuin käskin ja juoksi suoraan maaliin. :D Että näin. Vähän muo harmitti. Siinä kämmättiin taas yks tuplanolla.



Toka rata suoritettiin nollana, Ansaittiin agiserti olemalla kolmansia. Toi mun keppien päässä tekemä valssi tulee niin myöhässä kuin olla ja voi. :D

 

Vika rata meni meidän taitotason ylitse. Hylly siis siltä, mutta eipä siitä tullut kuin kaksi nollaa.

Sunnuntaina kisasin Janakkalassa kolmen radan verran. Olin lauantain kisojen jälkeen muutoapuna siskolle Helsingissä. Se muutti siis neljänteen kerrokseen hissittömään taloon. Voin sanoa että olin sunnuntaina väsynyt ja jalat oli aivan jumissa, mutta kun olin maksanut kisat niin pitihän sinne mennä. 

Ekalta radalta sähellys nolla, johon mahtui pieni musta-aukko, kun rata meinasi unohtua, mutta selvittiin valssin pyörteistä jollain ihmeella. Oltiin sillä viidensiä. 

Toka rata oli  oikeesti melkeen ykkössarja tason rataa. Tupla siis oli niin tarjolla kuin olla ja voi. Hylly tuli siitä että Elda juoksi putkelta kahden ensimmäisen kepin välistä, kun siis olisi pitänyt juosta vaan niiden ohi. En ois voinu kuvitellakkaan että noin voi käydä, mutta meille nyt  on kaikki mahdollista sen oon todennu.


Vika rata menikin sitten ihan morkkiksen ja väsymisen piikkiin. Ei enää jaksanut keskittyä, eikä mun aivot enää pelannut ja kun ei ollut enää mahoksia tuplaankaan, niin siitä kyllä tullut mitään.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit