Hyvästejä kesälle


 Olin väärässä kun väitin ettei meistä kumpikaan Eldan kanssa tykkää ruusukkeista. Minusta ne on niin turhia. varsinkin kun niitä annetaan tuloksesta vitonen. Elda kuitenkin taisi tykätä siitä ja otti ilon irti ruusukkeestaan. :D


Ensin menin ja preuin Janitan yksärin se varvas "pipin" johdosta, mutta onneksi sain Nooran peruutuspaikan Jaakon ratakurssilta. :) (siis ostin sen)  Vielä jos toi yks viittis pidätellä sen hetken edes juoksujen aloittamista, niin oilisi suorastaan mahtavaa. Vielä ois huipputreenit siis tiedossa Jaakko Suoknuutin opeissa näin kesälöpuilla ja muuton kynnyksellä.

Kohta odottaa paluu Kymenlaaksoon ja paluu koulun penkille. Meille tulee nyt sitten Krimmun kanssa kaksi kotia, johon kuuluu yhteensä huimat 53neliötä. (mistä saa neliö merkin?)Ne sisältää siis kaksi huonetta, kaksi keittiötä, kaksi eteistä, kaksi kylppäriä ja wc-pönttöä, yhden minipartsin, yhden vaatehuoneen, yhden auton pistokepaikan... :D


Eldan pakotus video, tosin tää on vielä aika lieväversio Eldan tuntemista pakotusmetodeista.

Päätin ottaa sit kuitenkin harjottelupaikan seuralta syksyksi. Kauheesti noita ulkopuolisia kouluttajia kun ei kerta näy ja olenhan jo maksanut etukäteen harjottelupaikasta vuodeksi. Talkootkin olen tehnyt jo tältä vuodelta. :) Mä en itte osaa noita ratoja väsätä, joten saadaan hyvää ratatreeniä sieltä. Kaiken lisäksi päästiin hyvään ryhmään siis meitä parempien ja kokeneempien kanssa samaan. Tykkään, koska siinä oppii jo hirmu paljon kun kattelee noiden muiden menoa.  Sain jonkun mailin jossa luvattiin Iidan valmennusta kerta kuussa. Meitä kerrankin onnisti! Ensin mulle tarjottiin perjantain treenipaikkaa eli samaa ryhmää jossa olin, mutta mein perjantait on pyhitetty omalle perheelle. (Tai omille treeneille.) ;) Tulee kuiteski viikonloppuja vietettyy myös Turun suunnalla joten perjantai kuulosti meille huonolta, tosi huonolta. Muuteski jos viikonloppuna on kisoja, niin perjantai on hyvä pitää koiran lepopäivänä. Mä niin mieluusti treenaan itseä parempien kanssa, jolloin oma motivaatiokin pysyy kohdillaan tekemisessä.

Lenkkeilystä se verta vaan etten sitä ole tehnyt. Ei kulje, ei maistu, ei motivaatiota, tylsää ja harmittaa. Aattelin ruveta syksyllä käymään vähän salilla kasvattamassa näitä kuihtuneita lihaksia. Mun lihaskunto on surkein mitä ikinä! Syksyllä asialle pitää alkaa tehdä jotain. Spinning vois olla hyvä vaihtoehto talveksi lenkkeilylle, mutta pumppiin menolle on pieni kynnys. Nolottaa aloittaa niillä pienimmillä, mutta pakkohan se on.

Kommentit

  1. Hahaha :D Minua niin nauratti, kun luvattiin mun koulutusta kerran kuussa, ihan perus kouluttajarinkiin ajattelin vaan liittyä :D. Mutta oon vaan laiska, niin koulutan kerta kuussa, treenitoiveita saa aina laittaa :D.

    Ja mitä niihin jumppiin tulee, ni tuu ykköselle, siellä on hyvä meininki :). Siellä mieki käyn, pumpit ihan nollapainoilla, eikä tunnu missää :).

    Ps. Ota toi sanavahvistus pois, en ikinä pääse siitä läpi. Kirosana.

    VastaaPoista
  2. Osasinkohan ottaa sen pois? Erinäisten valssien treenamiinen ois meille tervetullutta. Just sitä ykköstä vähän oon miettinykki. Ois suht lähellä ja ei tarvi sitoutua.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit