Ostin kengät ku halvalla sain. :D
Nyt on mullakin kunnon agility kengät. Tarkotus oli panostaa kunnon agilitykenkiin vasta kun ollaan kolmosluokassa, mutta jospa nyt sitten näiden siivittäminä sinne kivutaa. Sattuivat olemaan sen verta halvalla ja oma kokokin vielä jäljellä, niin täytyihän se kokeilla. Oli niin hyvän tuntuset jalkaan, joten pakkohan ne oli ostaa. Oon ettiny kenkiä, mistä löytyis tukea, mutta ovat kärjestä liikkuvat. Monet on hehkuttaneet mulle niitä fivefingerssejä. Sen verta kovia liikkeitä jaloille tulee aksassa, joten en usko niiden sopivan itselleni. Mielestäni tarvitsen suht napakat kengän. Molemmista nilkoista saanu aikanaan lentopallossa nivelsiteet venähtämään. Vaikka mitään jälkeä elämääni niistä ei ole jäänyt, niin silti jotenkin tuntuisi oudolta kipitellä kengistä, missä ei ole yhtään vartta. Nää tuntu mulle oikein passeleilta, tosin eivät taida ehtiä viikonlopun kisoihin, koska en ehdi niitä yhtään ajaamaan kinttuihini sisälle.



Multahan löytyy ihan ruhtinaallisesti näitä lenkkitossuja. Taidan olla välineurheilija. Kaikki kengät on ostettu alennusmyynneistä. Oon päättänyt etten urheiluvaatteita osta muutoin kun alennusmyynnistä, koska niin kovassa nuo lähtöhinnat pyörii.


 Eldankin piti änkeä turpansa kuvaan.
Koskaan aikaisemmin mulla ei oo ollut kolmia lenkkareita yhtäaikaa. No nyt on! :) Kuvan keskimmäiset keltaiset asicset ovat pyhitetty lenkkeilylle. Asicsen sisäpelikengät ovat mut saaneet luottamaan merkkiin. Parhaat ne ovatkin. Kevyet mutta tukee sopivasti ja löytyy mulle sitä pronatiota... Oikealla  kuvassa olevat llat salomonit  sain Kristianilta synttärilahjaks. Sattuivat olemaan alennuksessa. Krimmu on mulle koittanut salomonia parhaansamukaan mainostaa. Itse olen ollut epäileväinen. Osti siis riskillä ne puhelinsoiton välityksellä. Ensi sovituksella en olisi ostanut niit. Kesti aika kauan ennen kuin jalka niihin sulautui, mutta mitä enemmän niitä oon käyttäny niin niistä oon ruvennu tykkäämään. Vaikuttavat tosi kestäviltä kengiltä, toisin kuin asicset... Ne tuntui aluksi aika painavilta ja jäykiltä, mutta osoittautuivat agilityyn mulle tosi sopiviksi ja vettäkin vielä pitävät. Juoksemisesta niillä en innostunut ja nurmikolla ne on aika liukkaat. Nyt niistä tuleekin mun aksatreenikengät. Uusimmat salomonit tuntuivat heti istuvan kinttuun, tukivat jalkaa, mutta joustivat myös sopivassa määrin ja olivat suht kevyet Nääkin taisvat olla vedenpitävät. Voisin kuvitella juoksevani jopa lenkkiä näillä, mutta säästetään ne aksaan.

Ps. Aksatreeni intoa löytyy, mutta lenkillä en oo käyny nyt viikkon. Pari tukkosta lenkkiä joten paha maku jäi... Nyt pitäs vaan puhkasta tää treenimasis. Eldaakin oon yrittäny vähän säästellä juoksulenkeiltä ja siksi myös lenkkeily on tuntunut tylsältä. Kaipaan kuitenkin lenkkikaveria, vaikka tavallaan tykkään lenkkeillä itsekseni. Eldan törttöilyjä seuratessa lenkit ovat menneet joutuisasti, eikä tylsistymistä ole ehtinyt tulemaan. Niin ja uskaltaa paremmin juosta iltaisin, jolloin on viileintä.
Pelkään aina että treenautan tota koiraa liikaa ja sille tulee jumeja. Elda kun osaa niin hyvin peittää kiputilansa ja ei valita pienistä. Pitäis vaan viedä se edes hierontaan, niin vainoharhaisilta peloiltani voin saada helpotusta. Haluisin vaan viedä sen mieluusti ainaski ekalla kerralla fyssarille, mutta en tiiä minne menisin... Pelkään myös että Elda on pöydällä jäykkää pökkelöä  kun vieras sitä operoi ja maksan sitten turhaan. :/

Vainoharhailen myös kokoajan Eldan juoksujen alkamisestakin. Aattelen vähänväliä että nyt varmaan ne alkaa kun se pissailee vähän tiheemmin, tai on kovin hellyydenkipeää. Kuhan nyt tän elokuun  vielä juoksut pysyisivät poissa, niin syyskuussa ovat sitten tervetulleet.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit